فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پارسا، فندق ما

راه رفتنت مبارررک

1390/5/2 16:05
نویسنده : بابا و مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دیگه بزرگ شده واسه خودش مردی شده قربونش برم الهیییییی...از دیروز بعد از ظهر که خونه عمه طیبه بودیم دیدم که تو داری راه میری

اونم یه مسیر طولانی نه که یه ذره.من و بابایی خیلی ذوق کردیم و هی تشویقت میکردیم اون وقت خود تو هم ذوق میکردی میرفتی که دست بزنیniniweblog.com میافتادی

niniweblog.com

اخی بمیرم الهی.اره پسر کوچولوی ما دیگه میتونه با پاهای خودش روی زمین راه بره.مبارکه مامانیییییی.بوس بوس بوسniniweblog.com.الان دیگه تو یک ساله شدی و میتونی راه بری بدون کمک و این یعنی اینکه باید بیشتر از قبل مواظبت بود وای دیگه تو چی میشی بتونی بدویی...ولی من و بابا هر روز بیشتر از روز قبل دوست داریم و بهت وابسته میشیم.خدایا ما رو هیچ وقت از هم جدا نکن و برای همو با هم نگه دار.الهی...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

MAMI & TAYII
2 مرداد 90 17:25
اینم یه نظر از طرف دوتایی فقط واسه اسن که بفهمی که ما وبلاگ رو میبینیم و اگه نظر نمیدیم نشون دهنده ی این نیست که مثلاً آره...


چه عجب عممممه.خوشحال شدم که بهم سر میزنی ولی چرا فقط اینجوری خب بیاین خونمون هم بهم سر بزنین بیشتر خوشحال میشما.راستی پارسا این چند روزه که عمه منصوره پیشش بوده یاد گرفته بگه عمه و همش میگه.باور نمیکنی خودتون بیاین ببینین
پویا
4 مرداد 90 9:47
سلام مامان پارسا من پویام ممنونم که به من پیام خوش امد دادی منم یه سرکی به وبلاگ شما زدم خوشم اومد.این گلا تقدیم به شما .[hr

سلام پویاجان.خواهش میکنم.مرسییییی.پویاجان دوست دارم
مامان پارسا جون
4 مرداد 90 22:59
سلام به سلامتی عزیزم راه رفتنت مبارک باشه پسر گلم عکسهای تولدت هم خیلی خیلی قشنگ شده دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه
دایی حمید
5 مرداد 90 20:33
زود باش دایی جون. من میخوام باهات مسابقه دو بدم.


دوسسسسست دارم داییییجون
مامانی کسرا
10 مرداد 90 11:28
نمی تونم رو پست های بالا نظر بذارم چرا؟



خيلي ممنون خاله جون. زحمت ميکشين به ما سر ميزنين. پست ها رو امتخان کردم مشکلي ندارن. البته بعضي وقتها تو همه وبلاگها اينجوري ميشه. ايشالا مدير سايت درستش ميکنه.
گلی
22 مرداد 90 8:32
یکم از دوستان دیگه یادبگیره ببین چقدر پولاشونو واسه تولد آشغالی میریزن واقعا که براشون متاسفممممممممممممم





هر موجودي هستي بالاخره آفريده ي خداي بزرگي و نميشه به کار خدا ايراد گرفت ولي کاش تو هم ميتونستي به زبون آدم ها صحبت کني تا بشه منظورت رو فهميد. اي کاش