فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پارسا، فندق ما

خواب ناز نازی

1390/4/16 3:01
نویسنده : بابا و مامان
526 بازدید
اشتراک گذاری

این گل پسر ما توی خواب هم دست از شیطنت بر نمیداره.امشب بعد از کلی بازی و شیطونی ساعت تقریبا 10 بود که خوابوندمت تا یه کمی از کارهام رو بکنم. اخه صبح هم قراره که بریم پیش مامانیا.خلاصه یه نیم ساعتی گذشته بود و من یه کم جمع وجور کرده بودم وتازه اتو را اورده بودم که لباسامون رو اتو کنم که دیدم تو بدون هیچ سرو صدایی پا شدی و از اتاق اومدی بیرون و توی راهرو چهار دست و پا داری میای به سمت من و میخندی و کلی هم ذوق کردی من  و عمه منصوره هم کلی از این کارت خندیدیم منم زود پا شدم و بردم خوابوندمت دوباره.ولی این کارت امشب یک بار و دو بار هم نبود 3بار بلند شدی و اومدی توی راهرو و من دوباره خوابوندمت.اخه تو این قدر دنبال بازی کردن هستی که به خوابت هم درست نمیرسی همین که توی خواب و بیداری یه نوری از توی راهرو میدیدی بلند میشدی میومدی بیرون با کلی ذوق و شوق................ .اخه پسر گلم هر چیزی به جاش... امشب خواب نازنازیتو بکن و صبح با کلی انرژی مثبت بلند شو تا بریم ورزنه پیش همبازیات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
16 تیر 90 7:48
ای جان 2 روز مونده تا تولد پارسای گل
خوش بگذره عزیزم


ممنون ولی بیشتر از دو روز تا تولدش مونده.اشتباه متوجه شدین.تولدش هستش4/27
مامان پارسا
16 تیر 90 9:33
الهی قربون این پسر بازیگوش برم من
اصلا همه پارساها شیطونن
راستی پیشاپیش تولد پارسا نازی مبارک


مرسییییییییییییییییییییییییی. دیگه از شیطونی چیزی نگین که حد نداره
مامان پارسا جون
21 تیر 90 1:06
واقعا همینطوره همه ی پارسا ها شیطونن پارسای منم شبها بد میخوابه و ما کلی دردسر داریم