فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پارسا، فندق ما

شیطونی از همه مدلش هست

1390/4/19 14:16
نویسنده : بابا و مامان
607 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دیگه خیلی از دست اولا خودم و بعدم تو عصبانی شدم دیگه.اخه میدونی چی کار کردی ؟صبح که من خواب بودم رفتی توی تراس و خاک گلدونمون رو زیرورو کردی به دست و صورتت مالیدی و از همه بدتر اونا رو خورده بودیمشغول تلفناخه عزیز مامان جیگرم اگه خدایی نکرده مریض بشی من دست تنها چی کار کنم؟؟؟؟متفکربعد همون موقع بود که بابا هم از سر کار اومد و تو با اون وضع پر از خاک و گل دید و بهتره دیگه نگم که چی شد.....آخنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا جون
21 تیر 90 1:02
ای پسر شیطون آخه این چه کاری بوده کردی
مامان ماهان
21 تیر 90 15:22
ای جونم ........... شیطونک من چیکار کردی راستی ببخشید اشتباه نوشتم که دو روز مونده به تولد عزیزمون