فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پارسا، فندق ما

مامان هم مینویسد

1390/4/11 0:16
نویسنده : بابا و مامان
616 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای عزیزم سلام.ببخشید که یه کم دیر شروع کردم برات بنویسم .الان تو نزدیک یک سالت شده و دو هفته دیگه میخوایم برات جشن تولد بگیریم و من و بابا داریم کلی برای اولین جشن تولدت برنامه ریزی میکنیم.خب بگذریم داشتم میگفتم که چرا دیر شروع کردم برات بنویسم اخه از بس که تو شیطون هستی و هیچ فرصتی برا این کارا بهم نمیدی الانم ساعت ١٢ شب هستش و تو خواب هستی که من وقت این کارو پیدا کردم.امیدوارم که از این به بعد بیشتر بتونم به دفتر خاطراتی که بابا برات درست کرده سر بزنم و از شیطونیها و شیرینیهای تو بنویسم که وقتی انشالا بزرگ شدی با هم دیگه بخونیمش. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
11 تیر 90 18:18
سلام خانمی
قربونش برم که اینقدر شیطونه بووووووووووووس


دایی حمید
11 تیر 90 20:51
البته دایی جان فکر نکنی چون من تهرونم، یادم میره که دو هفته دیگه تولدت هستا.


قربونت دایی ممنون که به فکر مایی
مامان هستی جون
12 تیر 90 22:44
خدا گل پسرتونو واستون نگه داره.می خواستم واسه موضوع بالاتر بگم که خداروشکر حال پارسا جون خوب شده .وقتی این فرشته ها مریض می شن آدم به خدا میرسه.


ممنون