فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پارسا، فندق ما

اعتراف میکنم که دیگه بریدم

1390/4/8 4:50
نویسنده : بابا و مامان
569 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا چند تا از اين مامان هاي ني ني وبلاگي گفتند جالب و عجيبه که يه بابا داره واسه بچه اش وبلاگ مي نويسه. خوب راستش الان دارم ميبينم جاي تعجب هم داره چون بعد از يه غيبت طولاني و غافل شدن از نوشتن خاطرات پارسا، دارم اين مسئوليت سنگين را واگذار ميکنم.

و جانشين بر حق بابا کسي نيز جز "ميتي کومان"... نه نه نه چي شد جوگير شده بودم. مامان پارسا قراره کمکم کنه. تا ببينيم که چه پيش آيد. در هر صورت پارساي بابا بايد منو ببخشه که اين اواخر به خاطر مشغله کاري غافل شده بودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
8 تیر 90 17:29
نه اصلا تعجب نداره ........
خوش اومدی مامان پارسای گل
و خسته نباشی بابای پارسای گل: