فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

پارسا، فندق ما

دلم برات تنگ شده

1390/3/20 17:10
نویسنده : بابا و مامان
579 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ميدوني بابا چند روزه نديدمت؟؟؟؟ ده نميدوني ده!!!!گریه

اصلا به فکر بابا نيستي. از وقتي از شيراز اومديم با مامان خونه ماماني اينا موندين و يه بار هم سراغ من را نگرفتي. باز هم به معرفت مامان. زنگ ميزنه يه حالي ازم ميپرسه ولي گل پسر بابا اينقدر سرگرم  شيطوني کردن و بازي کردن با فک و فاميلهاشه که ...قهر 

 

                          

خلاصه از دوشنبه تا حالا که جمعه هست بابا فقط عکس هاتو رو گوشيش مي بينه. گفته بودم ديگه نميذارم چند روز چند روز ازم دور شي و لي اين دفعه چاره اي نبود. بابا هم خيلي سرش شلوغ بود هم امتحانات پايان ترم شروع شده. حالا قراره امشب ببينمت. حتما وقتي من ميام خونه تو خوابي ولي باز هم خوبه يه بوست ميکنم تا صبح که بيدار شدي باهم بازي کنيم. نه راستي سرما خوردم پارسا ما بوس کنم اون هم ممکنه مريض بشه خداي نکرده.

                     تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خيلي منتظرتونم. اگه پارسا جونم را ببينم محکم بغلش ميکنم مثل اين عکسه

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
21 خرداد 90 7:57
آخی نازی بابای پارسا .............. الهی که این جدائیها زودتر تموم بشه
شبنم مامان عسل
21 خرداد 90 17:48
چه باحال. یه بابا داره واسه کوچولوش می نویسه. حتماً حالا دیدید و بوسیدیدش. خوشحالم.
مامان علیرضا
27 خرداد 90 16:36
چقدر گلت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم. ناز نازیتو ببوس