فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پارسا، فندق ما

پسرم هر روز داره بزرگتر میشه

1390/4/24 0:26
نویسنده : بابا و مامان
516 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز هم که باز نذاشتن تو تنها بمونی و مامانی(مامان)اومد پیشت.و تو کلی باهاش حال میکنی اخه همش باهات بازی میکنه و نمیزاره که تو حوصلت سر برهتشویق.بیچاره دلم برا دایی علیرضا و اقاجون میسوزه این چند روز همش تنها بودن ویه غذای درست و حسابی هم نخوردن.افسوس

میخواستم از بزرگ شدنت بگم از اینکه روز به روز بزرگتر و شیرینتر میشی.امروز عصر وقتی بابایی لباس پوشید که بره سر کار تو بیشتر از گذشته بهش پیله کردی ینی اصلا پیش ما نمیومدی

niniweblog.com

چون میخواستی با بابا بری بیرون ینی دیگه ما لباس میپوشیم تو میفهمی که قضیه بیرون رفتنه.راستی چند دقیقه قبل از اینکه بابا بره کمربند بابا رو برداشته بودی و باهاش بازی میکردی و بهش نمیدادی.اینم از اون شیرین کاریاته دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پارسا جون
24 تیر 90 16:04
ماشاالله هر روز بزرگتر و شیطونتر
بابا هومن
25 تیر 90 17:50
سلام پارسا رو ببوسید خوشحالم که یه بابایی نویسنده ی دیگه پیدا کردم
باباهومن
26 تیر 90 10:53
لینکتون می کنم اگر دوس داشتید لینک کنید گرم نه که فدای سرتون


چرا که نه؟؟؟
مامان سید ابوالفضل
26 تیر 90 13:50
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه . . .
عید شما مباااااااارک


سپاس همسايه. عيد شما هم مبارک باشه
مامان قندعسل
26 تیر 90 20:27
سلام ماشالله به اين گل پسر شيرين عسلبوسسسسسسسسسسسسس
مامان نيكا
27 تیر 90 8:40
تولدت مبارك باشه گل پسر، اميدوارم هميشه سلامت باشي
دانيال
28 تیر 90 10:17
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
منم به ني ني شما راي مي دم
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال



ببخشيد خاله جون شما هموني نيستيد که قول راي را به همه داديد. دفعه اوله تو وبلاگم مي بينمتون!!!
بهار(مامانی شهراد)
31 تیر 90 20:12
salam parsa jo0o0on mer30 ke sar zadi.