فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پارسا، فندق ما

زیباترین ندایی که شنیدم

1390/1/26 16:17
نویسنده : بابا و مامان
479 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح حدود ساعت ۸ بود و من هنوز تو تخت خواب بودم و تو مثل همیشه زودتر از من و مامان بیدار شده بودی. مثل همه صبح ها تو یه حالتی بین خواب و بیداری صدای قشنگت را میشنیدم ولی امروز یه صدایی شنیدم که مثل برق از تخت پریدم پایین و بغلت کردم و بوس بوس بوس... آخه امروز تو شادی ها و سر و صداهای سر صبح داشتی میگفتی بابا. بابا به قربونت بره

                                                     p.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:29
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!