فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پارسا، فندق ما

عکس های سرسره بازی

1391/5/11 0:30
نویسنده : بابا و مامان
3,514 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از استفاده سو از اسباب بازی هاش

(عاشق خاموش و روشن کردن "لامپ" یا به قول خودش "ناپ" هستش.)

تازگیها این کوچولو فیگور میگیره یعنی وقتی بهش میگیم فیگور بگیر این جوری میکنه:

(خیلی وقته دنبال عکس فیگورش هستم اما این پسره فرار میکنه تا اینکه امشب تونستم این عکس رو بگیرم،هر چندزیاد خوب نشده.)

قربون فیگورت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه جون
11 مرداد 91 11:43
قربون بازی کردن و شیرینکاریات برم عمه کله کچل من اَه چرا کله بچه رو کچل کردین مو فرفریاشو دوس داشتم
elena
12 مرداد 91 2:51
سلام مامان خوش سلیقه برای افزایش میل به غذا خوردن کودک نازنینت به ادرس زیر سر بزن http://ninibuy.mihanblog.com/post/28 به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال می شم
elena
12 مرداد 91 5:14
سلام مامان نارنین برات برنامه غذایی کودکان رو گذاشتم ، از لینک زیر می تونیببینیش http://ninibuy.mihanblog.com/post/51 اگه دوست داشتی به وبلاگم سر بزن خوشجالمی شم اگه چیزی بخوای،برات بذارم
مامان سید کوچولو
14 مرداد 91 3:52
کلا سو استفاده این نی نی ها بیشتر از استفاده شونه......
مامان سید کوچولو
16 مرداد 91 0:39
سمانه مامان پارسا جون
16 مرداد 91 17:24
ای وروجک من عکس بابایی خیلی شبیهته
خاله منیره
9 شهریور 91 19:05
من هی بهت گفتم فیگور بگیرواسه خاله.نگرفتی!!!!اینقدر عمه منصوره تعریف فیگور گرفتنات رو کرد که دلم آب شد الهی من فدددددددددددددددددددددددااااااااااااااااای تو!!!!!!!!!!!!!