فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پارسا، فندق ما

روز مره گیهای پارسایی

1390/6/30 1:58
نویسنده : بابا و مامان
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی زندگیم...

امروز میخوام بگم که تو چه کارهایی میکنی که این قدر مامان رو خسته میکنی که فقط وقتی شبا میخوابونمت میتونم بیام به وبلاکت سر بزنم و برات بنوسم.

 

تو الان نزدیک2 ماهه که راه افتادی یعنی دقیقا یک سال و یک هفته ات که بود راه افتادی و از اون موقع بود که اصلا نمیتونم حتی چند ثانیه هم تنهات بزارمچون حتما تنهایی یک خطایی میکنی.

 

 

 

چهارتا دندون بالا و دوتا دندون پایین داری که رو همدیگه میشه شش تا،تا حالا هم چند بار افتادی و با اون دندونای مرواریدیت لبهات و دهنت رو زخم کردی.www.smilehaa.org

از هر چیزی که یه کم ارتفاع داره دوست داری بری بالا مثل میز،صندلی،مبل،و تخت و... و اگه نتونی بری بالا جیغ میزنی و با اون زبون بچه گانت به میفهمونی که کمکم کنید که برم بالا.

 

دیگه از پختن هر روزه ی حریره و سوپ و فرنی راحت شدم و هر چیزی رو میخوری و همین طور عاشق شکلات و بستنی هستی اما من نمیزارم زیاده روی کنی.

عاشق حموم و آب و آب بازی هستی و اگه خدایی نکرده ما کلمه آب بازی رو به زبون اوردیم فوری میری پشت در حموم وایمیستی و با دستت اشاره میکنی و میگی "آپاتی" یعنی بریم اب بازی.

animated gif of weaponry - baby in the bath

الان خیلی از حرفای ما رو میفهمی یعنی اگه چند بار بهت بگم گوشی مامان رو بیار یه کم این ور و اون ور رو نگاه میکنی و گوشی میاری میدی به من.یا ماشینت رو بیار ،کنترل رو بیار،توپت رو بیار .قربون اون فهمت برم.

animated gif of weaponry - baby reads book

یه مشکلبزرگ ما با تو اینه که ما هر چی اسباب بازی متناسب با سنت رو میگیریم تو اصلا محل نمیدی و فقط با همون آب پاش و ملاقه و قابلمه و هر چیزی اسباب بازی نباشه بازی میکنی و من و بابا موندیم که چی کار کنیم؟

فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد بقیه اش باشه برا بعدا

...

فقط هر وقت اینا رو میخونی بدون که تمام زندگی و هستی من و بابایی و عاشقانه دوستت داریم و لحظه های با تو بودن رو به هر چیزی ترجیح میدیم...

 Hearts And Kisses

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

shima
30 شهریور 90 1:09
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaay cheghad in fandoghi nanasie
مامان پارسا جون
30 شهریور 90 17:35
ماشاا... چ شیطون بلایی شدی آقا پارسا
تو هم مثل پسر من عاشق ارتفاعی


مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 16:13
مامان نی نی گولو
1 مهر 90 0:24
سلام عزیز خاله نازشو برم که این همه شیطونیهای با مزه داره مخصوصا بازی هاش
مامان سيد كوچولو
1 مهر 90 22:07
ماشالله به اين همه كار جديد (در گوشي با ماماني: واقعا كيف ميده گاهي بشيني به ني ني بگي اونو بيار.. اينو بيار...) برا ني ني ناز
مامان ماهان
4 مهر 90 23:38
قربون شیطنتهات عزیزم