فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پارسا، فندق ما

روز حادثه...

1390/6/4 22:53
نویسنده : بابا و مامان
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکم

این چند روز از بس که شیطون شدی همش بلا میاری سر خودت

 

.مثلا همین دیشب که رفتی رو صندلی کامپیوتر (این کارو چند روزه که یاد گرفتی میری رو میز کامپیوتر و میخوای که بری رو مانیتور بشینی) و بعد چون که ما حواسمون بهت نبود با مخ افتادی زمین و سر خوشکلت خیلی درد گرفت چون خیلی گریه کردیzus004.gif دهنت هم پر از خون شده بود چون با اون دندونای خوشکلت زبونت رو گاز گرفته بودی.الهی بمیرم این اشکهای بلوریت رو نبینم.با این افتادن پر ماجرات و سرما خوردگی بدی که بعد از مشهد رفتن گرفتی و هنوز گرفتارش هستی دیگه شب  تو خواب خیلی اذیت کردی و تا صبح چند بار بلند شدی و لج کردی و با هیچ چیزی قانع نمیشدی.خب حقم داشتی عزیزکم حتما سر درد داشتی.ولی باید منم ببخشی چون باید بیشتر مراقب تو باشم که از این اتفاقا نیفته....شکلک های ِ هلن

اینم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سيد كوچولو
4 شهریور 90 13:10
ماماني خب كجا بودي من اين همه رفتم اون بالا منو نديدي.....اخ سرم.... و اما اگه پست امروزم رو بخ.ني.. من هم ديشب از نق و نوق پسرم نخوابيدم... تب كرده خدايا همه ني ني هارو سالم نكهدار
بابا
5 شهریور 90 7:36
درود فندق من مامان يادش رفته توضيح بده که از بس غرق تلويزيون و برنامه هاي ... شبکه3 (البته اون موقع ماه عسل احسان عليخاني بود) شده بود ازت غافل شد و آره ديگه. راستي من داشتم از اتاق خواب مي شنيدم که با آهنگ لق لق خوردن صندلي داشتي اون ترانه معروف و دلنشينت را ميخوندي: هه هه ههههه هه ...
مامان ماهان
5 شهریور 90 17:24
فندق کوچولو قربون شیطونیهات برم من ای جوووووووووووونم الهی که زود زود خوب بشی خوب شیطونی دیگهههههههههههه
مامان پارسا جون
6 شهریور 90 17:41
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم
الان بهتره پارسا جون؟


ممنون به لطف شما خوبه