فندق ما، پارساجونيفندق ما، پارساجوني، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پارسا، فندق ما

زیارت رفتن پارسا

1390/5/29 22:37
نویسنده : بابا و مامان
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق من.این دفعه میخوام از مشهد رفتنمون برات بگم این اولین زیارت ما بود که تو هم همسفرمون بودی البته به اضافه ی اقاجون و مامانی(بابا)عمه منصوره،عمو روح الله،عمه طیبه و شوهرش هم که بودن.خیلی به هممون هم خوش گذشت چون تو با شیطنتهات و شیرین کاریات همیشه ما رو سر گرم میکردی و میخندوندی  

.مثلا وقتی تو صحن مینشستیم تو دور میافتادی و کتاب قران های بقیه را میگرفتی بطریهای اب بقیه را میگرفتی یا اگه بچه ای را میدیدی که خوراکی داره میرفتی سراغش خلاصه همیشه یکی از ما باید دنبالت میومدیم که خرابکاری نکنی از همه مهم تر که نگفتم اینه که اگه یه وقت از دور هم فواره های اب تو حوض ها رو میدیدی دیگه هیشکی نمیتونست جلوت رو بگیره و بیشتر وقتها هم حسابی خودت رو خیس میکردی .دیگه تو کاری میکردی کارستون...دیگه از بازار رفتنامون با تو و غذا خوردنمون سر سفره غذا که تو تمام سفره رو زیر و رو میکردی و ... که هیچی نمیگم.خلاصه سفر شش روزه ی ما به مشهد برا خودش سفر نامه ای داره به چه بزرگی از دست کارای تو.ولی تو هر چی که باشی و هر کاری که بکنی بازم برای من بهترینیییییییییییییی.

اینم چند تا از عکسهات

با عمه منصوره تو شاندیز

این عکس هم گذاشتم تا یادمون بمونه تو چقدر از این بطریهای اب خوشت میومد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان باران
29 مرداد 90 23:12
سلام زیارت تون قبول انشا ا... روزی هر سالتون باشه.به ما هم سر بزنید. با افتخار لینکتون کردم
آرتین خان
29 مرداد 90 23:16
مامان ماهان
30 مرداد 90 0:22
به به الهی همیشه سفر و زیارت باشه عزیزم زیارتت قبول مشهدی پارسا جونم
مامان سيد کوچولو
30 مرداد 90 9:49
ممنون که به ما سر زدي. لينکت کردم عزيزم. اين مسافرت با کوچولوها هم به جاي خستگي در کردن چند برابر ادمو خسته ميکنه. جوري که لحظه شماري ميکني برگردي خونه... ولي مصايب شيرينه ديگه
دایی حمید
31 مرداد 90 11:53
زیارت قبول پارسا جان، انشاالله همیشه شاد و خوش خرم باشی.


قربونت دایی جون.چه عجب یه سری بهمون زدی؟به هر حال خوشحالمون کردی.راستی دل من و مامان خیلی برات تنگ شده پس کی میای پیشمون؟؟؟؟
مامان ماهان
31 مرداد 90 23:36
سلام خانمی خوبی پارسای گلم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ماهان خیلی شیطون شده وقت نمیکنم بیام خداوندا نگهداره عزیزانی باش ، که خاطرشان هرگز از خاطرمان بیرون نمی رود .
مامان سيد كوچولو
4 شهریور 90 11:15
مامان پارسا جون
6 شهریور 90 17:43
زیارتتون قبول
چقدر عکست قشنگ شده آقا پارسا


مرسییییی عزیزم چشمتون قشنگ میبینه